سئو وب سایت در کرج ۱۴۰۲ از آموزش و استخدام تا قیمت خدمات شرکت

Wiki Article

سلام؛ من امیر کرابی هستم کارشناس سئو در کرج و مفتخرم که این بار در این مقاله در موارد مختلف مفاهیم سئو همچون مفهوم سئو وب سایت در کرج و یا رابطه بین سئو و طراحی سایت با سئو وب سایت نکاتی را عرض کنم. ضمنا من در بخش نهایی این محتوا خواهم گفت check here که طراحی وبسایت سئو در کرج و همچنین پشتیبانی سئو کرج توسط تیم چگونه انجام خواهد شد. از این که با من همراهید ممنونم.

سئو سایت

سئو وب سایت در کرج
سئو سایت

سئو سایت چیست

دوباره نویسی {کدنویسی|کدهای{ درون (بهینه سازی به انگلیسی optimization) وبسایت و انجام کلیه کارهای مرتبط با موتور جستجوی گوگل به طوری که در کلمه اصلی مرتبط با محصولات یا خدمات شما و همچنین تمام کلمه های کلیدی مرتبط به آن که توسط مخاطبین در موتور جستجوی گوگل، جستجو می شوند در بالاترین سطح گوگل قرار داشته باشند. برای درک بیشتر این مفهوم می باید ابتدا بدانیم کلمه کلیدی چیست.

 

بهینه سازی سایت در موتور جستجوی گوگل کرج

کلمه کلیدی چیست

به هر کلمه ای که توسط بازدید کنندگان جهت دست یابی به یک "هدف" در گوگل سرچ گردد، کلمه کلیدی خواهد بود. به عنوان مثال کلمه کلیدی در این مقاله سئو سایت در کرج می باشد! کلمه ای که اگر مشتریان علاقه به خرید خدمات آن را داشته باشند، در گوگل آن را تایپ و سرچ خواهند کرد.

ادامه مبحث سئو وبسایت چیست.

در ادامه مبحث عنوان شده 2 پاراگراف پیشین، به عنوان مثال اگر جهت خود کیورد خدمات یعنی سئو وب سایت در کرج را تیتر یک یک سفارش سئو محاسبه کنیم، همه کلمه های کناری لیست زیر شامل یک عملیات سئو می باشند:

سئو سایت در کرج
سئو سایت در کرج

این کلمه ها، تیترهای دوم تا سوم بعد از کلمه کلیدی هدف هستند و در صورتی که وب سایت در کلیه این سرفصل ها، در صفحه 1 گوگل بهینه سازی شود (جهت نهایی تاپ لینک) این وبسایت نسبت به کلمه "سئو وبسایت در کرج" سئو شده است.

هزینه سئو وب سایت در کرج

بسته به کیورد ای که هدف شما باشد، هزینه بهینه سازی وبسایت شما متفاوت می باشد. مثلا در صورتی که کیورد "رهن منزل در کرج" را تارگت سئوی 1 وبسایت قرار دهیم، هزینه سئو وبسایت آن با کیورد "سئو وبسایت در کرج" کاملا مختلف (تقریباً نصف) منظور میگردد؛ زیرا رقبا در این کلمه ها با هم گوناگون و قدرت آنها در سئوی سایتشان با هم متفاوت می باشد.

 

و به همان میزان اگر کیورد "خرید لباس در کرج" را تارگت کنیم، نصف بهای تهیه منزل در کرج باید پرداخت گردد. زیرا رقبای دارای وب سایت های متفاوت در کلمه کلیدی خرید لباس در کرج، کمتر از نصف وبسایت های خرید منزل در کرج، در مورد سئو تلاش می نمایند و لذا شما همچنین به همان میزان کمتر هزینه خواهید کرد.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که رقیبان کلمه کلیدی "سئو وب سایت در کرج" حرفه ای ترین سئو کاران در کرج بوده و سخت ترین کیورد این شهر، همین کلمه "سئو وبسایت در کرج" است. لذا اینکه شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، نشانه پیروزی تیم در این مسابقه بزرگ می باشد و ما به این موفقیت به خود می بالیم!

زمان سئو سایت

زمان سئو وبسایت دقیقاً به عملکرد رقیب های شما در طول برنامه سئو بستگی مستقیم دارد. به عنوان نمونه رفتار رقیبان وب سایت زمان شروع سئو وبسایت ما در کلمه "سئو سایت در کرج" با رفتار همان رقیبان لحظه ای که این کلمه به صفحه 1 برسد متفاوت است.

درست مانند یک مسابقه ماشین سواری که لحظه ای که شما (بعنوان یک راننده) به 3 اتوموبیل نخست لیست مسابقه وارد شوید، رقابت و رفتار 2 ماشین اول این مسابقه در فرایند رانندگی با شما کاملاً گوناگون خواهد بود. رقیبان شما در لیست اصطلاحات کلیدی مرتبط با کالا یا خدماتتان همچنین در آن لحظه که به صفحه یک وارد شوید، کاملاً وابسته با برنامه سازمان شما، رفتار خود را تنظیم خواهند کرد. دقیقا همان استراتژی ای که شما با رقیب های بعدی خود که تلاش کنند موقعیت شما را در صدر نتایج جستجو موتور جستجو گوگل بربایند انجام می دهید و استراتژی سئوی خود را نسبت به رقابت جدید عوض خواهید کرد.

آموزش سئو وبسایت در کرج

ما با 2 شیوه آموزش سئو وب سایت روبرو هستیم:

آموزش سئو سایت خودتان

در صورتی که میخواهید شخصا وبسایت خودتان را سئو کنید با 1 فرایند {تقریبا|حدوداً{ 4 ماهه (بسته به سختی کلمه کلیدی) و روزانه لااقل یک تا دو ساعت درگیری ذهنی با برنامه آموزش سئو سایت مواجه هستید.

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

مدرس این دوره (دکتر امیر کرابی) در هفته 2 جلسه پنجاه دقیقه ای را به تدریس نکات اختصاص داده و ما بقی زمان شما برای تفهیم بیشتر این فرایند، با بدنه کار درگیر خواهید بود.

آموزش سئو وبسایت در کرج

مبرهن می باشد که بهینه سازی وب سایت شما در پایان این مدت یادگیری (که توسط گروه ما به دو صورت حضوری یا آنلاین ارائه می شود) تضمین گشته است. هزینه این دوره آموزشی در سال 1402 هر ساعت ده دلار می باشد. بهرمیزان فراگیری شما در این دوره بیشتر باشد، هزینه دوره کاهش پیدا خواهد نمود.

آموزش سئو وبسایت مشتریان

اگر تمایل دارید که وبسایت هر شخصی را با هر کیورد ای سئو نمایید، می بایست روزانه چهار تا 6 ساعت کار بی وقفه و متمرکز را در زمان دستکم 10 تا 12 ماه تجربه کنید. البته مجدد یادآوری میکنم که کار روی کلماتی مثل کلمه کلیدی همین مقاله (سئو سایت در کرج) به عنوان سخت ترین کلمه کلیدی کرج، یا تهیه موبایل (رقابت با دیجی کالا) یا اجاره منزل (رقابت با دیوار) نیازمند تجربه بیشتری خواهد بود

مبانی تدریس کارشناس این شیوه نیز دقیقا مثل شرایط کارشناس در شیوه پیشین با همان مبلغ است.

 

قیمت سئو سایت

قیمت سئو وبسایت در کرج شامل مقدار کمی و کیفی خدمات سئو دارد که با در نظر گرفتن سبک بهینه سازی وبسایت شما گوناگون خواهد بود؛ اگر از منابع انسانی داخلی سازمان استفاده نمایید، قیمت سئو وب سایت شما و میزان زمانی که تا رسیدن به تارگت طی خواهید نمود، شدیداً مختلف خواهد بود.

قیمت سئو سایت به عوامل دیگر مانند استراتژی سازمان در تعداد کلمات کلیدی و همچنین منطقه جغرافیایی شما نیز وابسته است. به عنوان مثال کلمه "سئو سایت در کرج" از نظر قیمت با "سئو وبسایت در تهران" دستکم به میزان هفتاددرصد تقلیل هزینه خواهد داشت و برعکس همین فرایند سئو در صورتی که تبدیل به سئو "سایت در قزوین" گردد، باز به میزان هفتاددرصد از قیمت سئو وبسایت در کرج کمتر خواهد شد!

خدمات سئو وبسایت در کرج

خدمات سئو سایت

خدمات سئوی سایت شامل تمام عوامل زیر در مجاورت هم تا صعود وبسایت به صدر نتایج جستجو گوگل است که در امتداد به شرح تک تک این اجزاء میپردازیم. از این که با ما همراهید، سپاس گزاریم:

سئو تکنیکال سایت

رفع اشکالات داخلی وب سایت در ابتدای پروژه و نیز تشکیل یک استراکچر منظم داخلی (تنظیمات مرتبط با بک لینک های داخلی) و نصب افزونه های کاهش دهنده حجم وب سایت (با هدف فراخوانی سریعتر) و نیز نصب پلاگین های یاری دهنده سئو مثل یوست یا رنک مث و همچنین تقویت امور UX و UI و از تمام اینها جدی تر چک کردن منظم ریپورت های گوگل وب مستر تولز و مرتفع نمودن اشکلات آن مرتبط با سئو تکنیکال است که با توجه به زبان برنامه نویسی سایت (وردپرس یا سایر نرم افزارهای طراحی سایت، بین 3 تا 5 میلیون تومان هزینه خواهد یافت.

ذکر این نکته نیز بسیار مهم است که برنامه چکاپ و پیدا نمودن مسائل وب سایت شما لااقل یک روز کاری از زمان یک متخصص سئو را صرف خواهد کرد.

سئو تکنیکال 1 برنامه کوتاه مدت نبوده و از شروع فرایند سئو تا مدتها بعد از پایان پروژه سئو (صدر نشینی گوگل) ادامه خواهد داشت.

هزینه سئو سایت
هزینه سئو سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت یک استراتژی میان مدت جهت ایجاد یک استراکچر برای ربات های گوگل می باشد که از مسیر این استراکچر، ربات ها بفهمند که این وب سایت کدام 1 از اصطلاحات کلیدی خود را تارگت قرار داده است.

سئو داخلی سایت شامل اجزاء زیر می باشد:

تولید محتوا

تولید مقالات بی مثل که در هیچ سایت دیگر موجود نباشد (قانون حق نویسندگی) را تولید محتوا گوییم. مقالات می توانند از انواع متنی، پادکست یا ویدئویی (محصولات آن سایت می کنند و از مجموع انواع بک لینک های بالا استفاده میکنند تا به مشتریان خود اطلاع رسانی کنند که این وبسایت دارای محتواهای ارزشمندی می باشد!

ممکن است تک به تک این استراتژی ها اثری در بهینه سازی سایت نداشته باشند، ولی استفاده هوشمندانه از مجموعه ای از آنها می تواند اثر بزرگی بر جایگاه وب سایت در نتایج سرچ گوگل داشته باشد. در صورتی که کارشناس سئو شما 1 شخص با سابقه باشد، شک نکنید که از همه این تکنیک ها در کنار یکدیگر استفاده می نماید. درست مشابه 1 سفره رنگین که از هر طعم شیرین و شور و تند و حتی تلخ در کنار هم 1 خوردنی لذت بخش را عرضه می نماید.

 

استخدام سئو در کرج

استخدام سئو سایت

این کلمه از دو سوی گوناگون قابلیت تحلیل دارد. "استخدام متخصصین ما به عنوان سئو کار شما" و یا "استخدام نیروهای جوان به عنوان نیروی اجرای سئو". در این مرحله هر دوی این ها را با هم تحلیل کنیم

از این که تا این قسمت از مقاله در کنار ما بودید، از شما متشکرم.

در صورتی که به دنبال استخدام کارمند جهت سئو سایت در کرج هستید، ما این استراتژی را به شکل نیمه حضوری و نیمه دورکاری اجرا می کنیم. (چگونگی انجام این فرایند بعد از مطالعه کلمه کلیدی مشخص می شود) کافی است از راه بخش تماس با ما دست به اقدام بزنید.

اگر به دنبال استخدام در رشته های مربوط به سئو سایت در کرج هستید، از طریق پر نمودن فرم ویژه این کار در صفحه تماس با ما، اقدام نمایید. تیم ما به شکل غیر حضوری به آموزش شما پرداخته و از هر جای ایران، شما را به شکل غیر حضوری و کار در منزل بکار گیری می کنیم.

شرکت سئو سایت
شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

در صورتی که در جستجوی شروع همکاری سئو وبسایت در کرج هستید، سازمان لات لند به عنوان شخص رسمی و حقوقی (شرکت بازرگانی رسمی ثبت شده) می تواند با شما همکاری کند. کافی است از بخش رزومه، تجارب قبلی ما و نیز از صفحه درباره، سوابق اجرایی تیم ما را ملاحظه و بعد با خیال راحت با توجه به سئو وبسایت خود به صورت گارانتی شده همراه با تمام ضمانت های اجرایی، اقدام نمایید.

سئو وبسایت سه سوت وب

علی (مدیراجرایی و رئیس مجموعه سه سوت وب) یکی از خوش فکر ترین همکاران و رقیب های ما در زمینه سئو سایت در کرج بوده و هست! این همکار خوش ذوق ما در رشته طراحی وبسایت در تمام شهرها اقدام به بدعتهای موفقی زده که هر موقع من به عنوان یک مشاور سئو، یکی از نوآوری ها نوی او را می بینم، بسیار لذت میبرم.

برای این دوست عزیز از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.

سئو وب سایت رایگان

اگر به شکل کارورز در قسمت کارورزان ما آغاز به فعالیت نمایید، از {مزیت های|مزایای زیر استفاده خواهید کرد:

اول) آموزش کامل سئو وبسایت (از هر جای ایران به شکل آنلاین)

دوم) شروع به کار و کسب درآمد در بخش تیم اجرایی ما (در هر جای ایران به صورت آنلاین)

سوم) سئو وب سایت رایگان خود به عنوان 1 عملیات اجرایی !

آیا این پیشنهاد قابل توجه نیست؟

سئو سایت کرج

 

سئو و طراحی وبسایت کرج

در صورتی که قرارداد شما به صورت مشترک شامل دو برنامه سئو و طراحی وبسایت در کرج باشد، از تخفیف مناسبی (معادل میزان 30 تا 40 درصد) استفاده خواهید نمود.

سئو سایت کرج

در واقع سئو سایت کرج و کلیه استراتژی ها به صورت مشترک در هر فضا شامل وبسایت فروشگاهی یا سایت شرکتی یا پلتفرم یا مارکت پلیس به صورت تخصصی و مجزا (با میزان کمی و کیفی مختلف اما زیر بنای یکسان) اجرا خواهد شد.

طراحی وبسایت سئو در کرج

یک وب سایت مثل یک اتوموبیل می باشد. بعضی از ماشین ها جهت باربری و بعضی برای استفاده های خانواده و بعضی جهت میدان های مسابقه استفاده می شوند. طراحی ماشین مثل طراحی سایت سئو نیازمند تخصص های فراوانی می باشد و طراحی وبسایت سئو در کرج هنر ماست.

کافی است تا در 1 جلسه تلفنی یکی از وب سایت هایی که توسط تیم ما طراحی و سئو شده را جهت شما از نظر اصول سئو تشریح و شما از همه اجزاء آنها بازدید به عمل آورید. به شما این نوید را میدهیم که این تخصص جهت شما اثبات گردد.

پشتیبانی سئو کرج

پس از اینکه شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفتید و میوه شیرین و گوارای تماس مشتری ها با سازمانتان را درک نمودید، ماندن در این جایگاه یکی از دغدغه های شما خواهد شد. باور کنید که من همچنین روی همین کلمه به ظاهر ساده "سئو وبسایت در کرج" تمام این دغدغه ها را داشته و دارم.

بدیهی است که رقیب های من و شما خواب نیستند و برای گرفتن جایگاه وب سایت شما دست به هر اقدامی می زنند! و شما حق دارید تا از سئو کار خود در خواست کنید که این جایگاه را جهت شما حفظ نماید!

در این وضعیت چند ابزار و دست آویز لازمه ابقاء جایگاه شما در صدر نتایج گوگل خواهد بود:

اول) پویایی وبسایت از نگاه مقاله (تهیه مقالات دیسکاور در فواصل زمانی مشخص)

دوم) تلاش در جهت {دریافت|جذب{ کلیک از شبکه های اجتماعی پر بازدید و یا سایت های پربازدید همچون وبلاگ ها

سوم) تلاش جهت امتداد مسیر سوشیال سیگنال هایی که در مورد های فوق از آنها یاد شد

چهارم) فعالیت در جهت بهینه سازی زیربنای کد نویسی های وب سایت با هدف ارتقاء ساختار کدینگ سایت

پنجم) بررسی منظم اصطلاحات کلیدی مرتبط در جستجو کنسول و برنامه ریزی حرکت بعدی سئو

منابع مقاله سئو وب سایت در کرج:


Report this wiki page